Відповіді на часті запитання

Часті запитання!

Якщо вам потрібна допомога, ми маємо список часто задаваних питань та відповідей. Ми прагнемо дати вам найкращий варіант послуг. Натисніть питання нижче, щоб переглянути відповідь.

 

1. Чи можу я щось змінити у своєму замовленні?

Якщо вам потрібно щось змінити у своєму замовленні, негайно зв’яжіться з нами. Зазвичай ми обробляємо замовлення протягом 2-4 годин, і як тільки ми будемо обробляти ваше замовлення, нам не вдасться зробити жодної зміни.

 

2. Як я можу заплатити за моє замовлення?

Для вашої зручності ми приймаємо кредитні та дебетові картки Visa, MasterCard.

 

3. Чи можу я відстежити моє замовлення?

Так, можете! Після розміщення замовлення ви отримаєте підтвердження замовлення електронною поштою.

 

4. Чи можу я повернути товар?

Будь ласка, відвідайте сторінку Заміна та повернення  для отримання додаткової інформації!

 

5. Як довго моє замовлення буде в обробці?

Час доставки залежить від вашого місцезнаходження. Як тільки платіж буде підтверджено, ваше замовлення буде відправлено.

 

6. Чи потрібен мені обліковий запис і які переваги?

Не обов’язково створювати обліковий запис. Але, наявність облікового запису надає простіше надає простіше оформлення, можливість створювати та надсилати список побажань, а також індивідуальні знижки.